1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

cvičení

vyberte si cvičení, které Vám vyhovuje

hatha jóga

klidné cvičení, které doplňují i dechové techniky, relaxace a meditace

Klade důraz spíše na dýchání a samotné pozice než jejich propojení a na přechody mezi nimi.

Je statičtější než vinjása jóga, umožňuje vám více se zaměřit na jednotlivé pozice a nechat je na sebe do hloubky zapůsobit.

vinjása jóga

dynamičtější jóga plynoucí v souvislému toku pohybu na vlně dechu

Dynamičtější jóga plynoucí v souvislému toku pohybu na vlně dechu.

Nabízí různé sekvence jógových pozic, které posilují i protahují, zpevňují i uvolňují, revitalizují i uklidňují, otevírají a čistí.

Může být dynamická a intenzivní, ale i jemná a poklidně plynoucí.

kundalini jóga

“jóga vědomí”, která vytváří pozitivní změnu, odstraňuje energetické bloky a osvěžuje mysl i ducha

Kombinuje dynamické ásany, práci s dechem, mudry, tělní zámky, mantry a meditační techniky, které ve své specifické kombinaci vytvářejí sestavy (krije) zaměřené na konkrétní účinek.

Posiluje nervový systém, ulevuje od stresu, probouzí a harmonizuje hormonální systém, zklidňuje mysl a pročišťuje tělo.

terapeutická jóga

přizpůsobuje jógu vašim fyzickým i psychickým potřebám

Rozvíjí vnímavost a pracuje s cílenými sestavami pro zdraví tkání, kloubů i orgánů.

Funkční a vědomě prováděný pohyb pro sílu, pružnost a odolnost těla a klidnou mysl. Zahrnuje i dechová cvičení a meditaci. Vhodné pro začátečníky i pro pokročilé.

iyengar jóga

ucelené, důsledné a do detailu propracované jógové cvičení

Známá svými terapeutickými a relaxační účinky pro tělo, dech i mysl.

Používá cvičební pomůcky, což uvítáte hlavně tehdy, když s jógou začínáte nebo máte nějaká zdravotní omezení.

jemná jóga

jemně dynamická jóga, plynule navazující pozice v klidném toku dechu

Vhodná, máte-li chuť se s lehkostí protáhnout, zahřát, zpevnit tělo, poznat praxi dechových technik a meditace, občas se zasmát, zastavit a vnímat své já.

Vhodná pro začátečníky i pokročilejší, jakoukoliv věkovou skupinu, lidi s menším omezením pohybu a pro ty, co hledají radost z pohybu.

mobilita, síla a pohyb

lekce, které vás naučí hýbat se s chutí a lépe

Procvičení těla, posílení slabých partií, naučení se nových cviků, srovnání svalových dysbalancí a uvolnění těla. Naučíte se správně dýchat, rozhýbat a uvolnit páteř, pohybovat se bezpečněji, zpevnit klouby, posílit záda a břišní svalstvo i lépe balancovat.

Získáte pevné základy zdravého pohybu a postupně tělo připravíte i na náročnější pozice.

meditace

vědomá práce s myslí přinášející vnímavost, soustředěnost, zklidnění, svěží pozornost a napojení na sebe

Cesta do nitra, kde najdeme vlastní zdroje poznání, spokojenosti, naplnění, vitality a radosti.

pilates

zlepšuje stabilitu středu těla, přirozeně zpevňuje, pomáhá od bolesti zad a zlepšuje držení těla

Učí vás, jak zapojit mysl při cvičení. Pěstuje vaši vnímavost k tělu a soustředění. Umožňuje Vám uvědomit si navyklé pohybové stereotypy a zlepšovat je.

Cvičí se nejdříve v pomalejším tempu, hodí se pro začátečníky i pokročilé.

hormonální jóga

sestava jednoduchých cviků dle Dinah Rodrigués fungující jako přírodní léčba zlepšující hormonální zdraví

Vychází z hatha jógy, kundalini jógy a tibetských technik práce s energií.

Podpoří váš celkový zdravotní stav, zvýší pružnost vašeho těla, pohyblivost kloubů, posílí plíce, detoxikuje organismus, zvýší metabolismus, vylepší tvar postavy i stav pleti, zvýší imunitu a napomůže omlazení těla i mysli.